Interactive voice response (IVR) este o tehnologie care îi permite unui computer să interacționeze cu utilizatorul uman prin intermediul tonurilor DTMF și mai nou al vocii. Cu ajutorul IVR puteți transforma linia telefonică a companiei într-o centralistă inteligentă care va direcționa clienții spre departamentele dorite, ținând cont de solicitările acestora.

Sistemul poate înregistra solicitările, numele sau alte detalii oferite de client, iar “robotul” poate oferi informații detaliate despre servicii și produse.

Astfel, veți economisi sume importante de bani înlocuind centralistul, secretarul și chiar departamente întregi. Sistemul IVR este capabil să realizeze autentificarea clienților prin coduri tastate, răspunsuri oferite și recunoaștere vocală.

Clienții sau partenerii dumneavoastră vor putea plasa comenzi de produse și servicii, îți vor putea personaliza profilul de client în cadrul companiei pe care o conduceți.

Toate acestea cu ajutorul unei singure investiții. Sistemul IVR va fi disponibil oricând la costuri minime, iar mentenanța acestuia va costa de sute de ori mai puțin decât salariul angajaților dintr-un call center.

Studioul ET Radio Services vă oferă un vast portofoliu de voci care pot înregistra pentru dumneavoastră mesaje specifice pentru orice Voice Response Unit (VRU), cât și pentru sisteme de alarmă și evacuare în caz de incendiu sau alte urgențe.

Mesaje On-Hold

Pentru clienții care nu au nevoie sau nu doresc un sistem complet Interactive Voice Response (IVR) există posibilitatea înregistrării unor simple mesaje vocale on-hold însoțite sau nu de fonduri muzicale. Mesajele On-hold pot fi utilizate atât pentru informarea celor care vă contactează, cât și în scop publicitar.

Spre exemplu, atâta vreme cât clientul așteaptă pe fir, în loc să asculte același mesaj, acesta are posibilitatea de a cunoaște noile oferte sau chiar variante alternative de contact ale companiei dumneavoastră, în cazul în care așteptarea durează prea mult.